Código Octopus

Programación multidisciplinaria con Scratch na Educación Primaria e Secundaria

Moverse a un ritmo

Problema:

Dálle ritmo ao teu obxecto e fai que se mova seguindo un ritmo, como o noso polbo:

[Scratch: Moverse a un ritmo]
Octopus móvese ao ritmo dos tambores.

Proposta de solución:

Neste caso combinaremos o bloque “para sempre”, cos bloques de facer soar o tambor durante un tempo definido. Podes escoller o son do tambor variando o número. Podes escoller tamén o tempo que soa: cada pulso dura 1 segundo.

moerse a un ritmo

Exercicios complementarios:

  •  Agora si que imos divertirnos: a que non es quen de poñer a bailar o teu obxecto ao ritmo de We will rock you de Queen?
  • Cámbialle tamén o disfrace para que pareza moverse e pon máis obxectos a bailar.

 

Créditos:

Baseado nas Scratch Cards

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone


13 Maio 2014, por Peregrina Pintos      

Deixa unha resposta

Required fields are marked *.