Código Octopus

Programación multidisciplinaria con Scratch na Educación Primaria e Secundaria

Enviar mensaxes a outro obxecto

Problema:

Queremos que un obxecto sexa quen de mover a outro no momento que estime oportuno. Deseña un programa no que se premes nun polbo este faga que o cangrexo se mova 10 pasos.

[Scratch: Enviar mensaxes dun obxecto a outro]
Preme no polbo para que o cangrexo se mova

Proposta de solución:

Neste problema temos dous obxectos, por tanto teremos que ver como programar ambos os dous obxectos por separado:

O polbo envía a mensaxe cada vez que prememos nel:

Obxecto polbo1enviar mensaxes

O cangrexo actúa só cando recibe a mensaxe:

cangrexorecibir mensaxe

Ves que podes conseguir calquera movemento,  que cambie de cor ou outros efectos, engadindo secuencias debaixo.

Exercicios complementarios:

  • E se cando premes o polbo este solta tinta? Crea o obxecto tinta debuxándoo e fai que apareza cando prememos o polbo.
  •  Crea varios obxectos e fai que o polbo lles mande facer a cada un diferentes cousas  (escorregar, cambiar de cor…). Podes empregar tamén o bloque “agardar” para que o fagan  en diferentes momentos. Sé creativo!
  • Empregando o bloque “enviar mensaxe a todos e agardar”, fai un baile de hip-hop no que pareza que se van pasando o movemento duns aos outros (primeiro baila un, despois outro e o primeiro para, despois outro…).

 

Créditos:

Baseado en Scratch Programming in Easy Steps

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone


12 Maio 2014, por Peregrina Pintos      

One Comment

  1. non me gusta este tipo de aula vistual. pareceme un pouco desastre

Deixa unha resposta

Required fields are marked *.