Código Octopus

Programación multidisciplinaria con Scratch na Educación Primaria e Secundaria

Estrutura secuencial

Todas as linguaxes de programación están baseadas neste tipo de estruturas, consistentes na enumeración de instrucións ordenadas para acadar un obxectivo. Vexamos un exemplo:

No xogo que tes a continuación o obxectivo é comer a nécora, para iso terás que darlle instrucións  moi específicas ao polbo e debes facelo na orde correcta, senón perderás.

[Scratch: Axuda ao polbo a comer]
O polbo atende a ordes de avanza, retrocede, xira á esquerda e xira á dereita. Unha vez deas as ordes, preme “vai”.

Nesta sección de Código Octopus veremos pequenos programas de Scratch que se poden facer exclusivamente con estruturas secuenciais. É a base da programación e está recomendado para o traballo en primaria.

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8 Maio 2014, por María L      

One Comment

  1. Estoy aquí en TIC con tu amigo el profesor Adrián y nos recomendó este juego para aprender a programar. Los dos primeros niveles se pasan, pero al llegar al 3º nivel, octopus come al cangrejo y pone que no lo comió. Esto no tiene PUTO sentido ,quiero MÁS niveles para poder jugar en casa. Gracias :D
    Si puedes, también saca la app para Android, creo que será un juego muy entretenido. Si es así yo quiero el 40% de los beneficios, tu te quedarías con el 60%.
    PD: Pedro Sánchez Goberna, alumno de Adrián, está realmente indignado <3

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