Código Octopus

Programación multidisciplinaria con Scratch na Educación Primaria e Secundaria

Curso de Scratch

Presentación

[Scratch-2016-presentación]

Curso para estudantes:

1. Rexistro na páxina de Scratch

Empezamos por visitar a páxina de Scratch  e premendo no botón Únete a ScratchUnete a scratch

2. Exercicios de quecemento

Lightbot é un xogo online que axuda a aprender o concepto de algoritmo. Imos empregalo como pequeno adestramento antes de poñernos a programar.
progrma lightbot

3. Empezamos a manexar Scratch

Como primeira práctica, para afacerte aos menús de Scratch, crea un escenario cun personaxe que baile por el. Engádelle música se queres e sons…Pon a traballar a túa imaxinación!!!
baile
Podes coller ideas das seguintes propostas de Código Octopus:

4. Programar unha carreira de coches

Agora xa estamos preparados para programar o noso primeiro videoxogo. Sigue as suxestións que te ofrecemos en : A carreira de coches
carreira-de-coches

5. Outras opcións de programación:

Se xa es un experto programador pódeste atrever a facer un dos xogos da presentación do curso para docentes (o xogo do labirinto ou o xogo na nave) ou elixir calquera dos que tendes na sección de xogos no panel lateral, como por exemplo o xogo da pelota na praia.

 

6. Avaliar o teu xogo

A mellor avaliación é sempre xogar, pero se queres que profesionais avalíen o teu proxecto podes probar a empregar Dr Scratch.
DrScratch_logo_main

Curso para docentes (e quen queira):

[Scratch2016-Docentes]

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

7 Outubro 2016, por Peregrina Pintos | 0 comments
     

Cursos de Scratch para estudantes e docentes

Dado o éxito da xornada sobre Scratch do  ano pasado en Santiago de Compostela, o CPETIG volve organizar novos cursos, esta vez en Vigo, Ourense e Santiago, os días 7, 8 e 15 de outubro respectivamente, e cos que as integrantes de Código Octopus temos o pracer de colaborar como docentes.

Trátase dunha xornada na que a actividade se dividirá en dous cursos simultáneos, un para rapaces e rapazas de entre 7 e 15 anos acompañados dunha persoa adulta, e outro para docentes de educación primaria ou secundaria ou calquera persoa interesada en coñecer a ferramenta Scratch e as súas posibilidades.

Tendes toda a información na web do CPETIG.

Xa está aberto o prazo de inscrición nos cursos de Vigo, de Ourense e de Santiago. Fai clic na imaxe correspondente para acceder.

  • Vigo: 7 de octubre,  de 17:00 a 21:00 h. Sede Afundación. Rúa Policarpo Sanz, 26.
  • Ourense: 8 de octubre, de 9:30 a 14:00. ESEI. Campus Universitario. Edificio Politécnico.
  • Santiago: 15 de octubre, de 9:30 a 14:00. Cidade da Cultura. Edificio da Biblioteca.

scratchvigo scratchourense scratchsantiago

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

1 Outubro 2016, por María L | 0 comments
     

STARgal: Concurso de videoxogos e videopoemas en galego

O martes 10 de maio temos outra cita que une a programación e a lingua galegaSTARgal, organizado polo IES A Cachada, de Boiro, e que pretende reivindicar o uso do galego nas áreas de prestixio como a programación informática.

Trátase dunha competición virtual na que participarán simultaneamente todos os centros de Galicia que o desexen, e que consistirá en dúas probas:

  • RañaSTARgal, unha competición de habilidade e coñecementos a través de videoxogos elaborados polo alumnado de Boiro con Scratch
  • OlloSTARgal, un concurso de videopoemas elaborados con móbil, organizado en colaboración co Festival Audiovisual Escolar Olloboi

Tendes toda a información sobre o evento no blogue de STARgal e podedes seguir toda a información sobre o evento en twitter co hashtag #STARgal

 

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

6 Maio 2016, por María L | 1 Comment
     

Concurso de programación “Rapaciñ@s”

rapacinosTendes ata o 12 de maio ás 23:00 horas para crear e enviar unha historia contada con Scratch sobre o Día das Letras Galegas ao concurso “Rapaciñ@s”, organizado polo CPEIG coa colaboración de Amtega.

Poden participar grupos de alumnos e alumnas de entre 10 e 14 anos. O xurado valorará o nivel funcional, a implantación de programación e deseño, a finalidade e orixinalidade e a relación coa temática do certame. Podedes consultar as bases aquí (pdf)

Queres ver un exemplo?

[Scratch: Homenaxe a Manuel María]

Animádevos a programar en galego!

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

6 Maio 2016, por María L | 1 Comment